søndag 27. november 2011

Sesongen er i gang!

Årets første skirenn er nå unnagjort, og sesongen er endelig i gang for alvor. 10 kilometer skøyting i world cup løypene på Natrudstilen ble en hard start på konkurransesesongen, men det gikk overraskende bra. Har aldri hatt for vane å gjøre noen spesielt god sesongåpning, men i dag gir jeg meg selv godkjent. Gikk de 10 kilometerne på tiden 28,17 som holdt til en 16.plass 1,33 bak vinneren.

Etter løpet hadde jeg en god følelse, eller god og god. Minuttene etter målgang hadde jeg skikkelig vondt i hele kroppen, men det tyder på at jeg tok ut meg helt ut og gjorde en god jobb i sporet og derfor kom det etterhvert en god følelse på å ha gjennomført et bra skirenn. Kanskje var det den nye superkule skidressen som gjorde susen.

Nå venter noen rolige dager i Oslo før det bærer av sted til Beitostølen og snøen igjen. Bul-sprinten har blitt flyttet fra Gålå til Beitostølen, og de har utvidet med en distanse til. Så nå skal blir det 15km skøyting på fredag, sprint skøyting på lørdag og klassisk 15km på søndag.

Over og ut fra Oslos snøfattige gater.

skidressPer






Ingen kommentarer: