mandag 14. november 2011

Trening og snekring!

Helgen er over, og ny uke står for tur. Denne helgen har jeg vært hjemme og selvfølgelig trent, men har også vært "snekker" i mellom treningsøktene. Min kjære storebror og hans samboer bygger på huset sitt. Så siden hele familien egentlig hadde satt av helgen til og være på Beitostølen for å se skirenn, ble det altså i stede dugnad på "byggeplassen" på Spone. Og det var veldig artig og være litt snekker igjen. Gikk jo byggfag på videregående, men etter det har jeg satset fullt på langrenn.

Hadde også en økt sammen med Tord Gjerdalen og Henrik Olimb på Konnerud. Steinar var også på plass for å se om teknikken var på plass. På planen sto skøytedistanse. 3 runder i rulleskiløypa ble gått hvor jeg og Tord byttet på å dra. Var godt fornøyd etter økten, følte vi pushet bra og at teknikken satt ganske bra. Steinar var fornøyd, så da gjorde vi vel noe riktig.

Nå har det endelig blitt skiføre på Geilo også. De siste dagene har de produsert kunstsnø, og i dag ble det altså endelig klart til å gå på ski. Hvor langt man kan gå veit jeg ikke, men det man kan gå på så hvertfall veldig bra ut. Så i morgen reiser jeg opp til Geilo og Bardøla for å tilbringe resten av uka på ski.

Over og ut fra Krumgata.

snekkerPer

Løp langtur på søndag og fikk noen fine naturbilder. Turen gikk hjemmefra opp til Skuterudsetra videre opp på Høggvarden og hjem igjen. Trolig den siste turen med joggesko i år. Så det var en fin avslutning på en ellers bra barmarkssesong.
Her er jeg på toppen av Høggvarden

Tåka ligger tjukk over bygda.

Panorama bilde fra Høggvarden

Bildet er fra Gruvetråkka. Har du lyst til å oppleve denne utsikten kan du delta på Koboltgruvene opp neste år.

Ingen kommentarer: