torsdag 1. desember 2011

Beitostølen og BUL-sprinten!


Er nå tilbake på Beitostølen, denne gang for å gå skirenn. Helgens BUL-sprint som vanligvis går på Gålå er flyttet til Beitostølen pga. snømangel. Programmet for helgen er faktisk det samme som skulle vært på den nasjonale åpningen. Det opprinnelige programmet var egentlig sprint fri, og 20km klassisk fellesstart, men har blitt endret til 15km fri individuell start, sprint fri og 15km klassisk individuell start.
Så etter å ha unnagjort første rennet forrige helg, gleder jeg meg til fortsettelsen på konkurransesesongen. Passet meg også veldig bra at programmet ble utvidet med en skøytedistanse siden skøyting er min sterkeste side. Gjorde min beste sesongåpning noen sinne forrige helg, så nå håper jeg bare fortsettelsen er enda bedre.

I dag er det 1. desember. Jeg har fått pakkekalender av Kristin, og fikk i første pakke, Flaxkalender. Krysser alt jeg kan for å vinne noen tusen kroner på den :)

I morgen er det 2. desember og som sagt, 15km skøyting. Jeg satser på superski i fra Zippsbua, og at formen er på topp.


Over og ut fra Gjendebu 1.

kalenderPer



En gira lillebror som er klar for å finne superski til meg.

Og en gira storebror som er klar for å gå et bra skirenn.

Ingen kommentarer: