søndag 25. mars 2012

Finale Buskerud cupen

I dag går siste renn i Buskerud cupen, og mitt siste renn for i år. I går var det 5+5 skibytte her på Geilo, som la grunnlaget for dagens 10km jaktstart skøyting. Har ikke gått mye på ski de siste ukene, så det ble et brutalt møte fler av juniorene som startet sammen med oss i går. Holdt såvidt unna på klassisken og vekslet ski først, fikk en liten luke ut fra skibytte, og prøvde å holde høy fart. Men kroppen var helt "dau" i dag, ca. halvveis ut på skøyterunden ble jeg tatt igjen av Gjøran Tefre. Hadde ingen ting å gi når han tok meg igjen, og måtte se junioren forsvinne over bakketoppen. Kom meg til mål 22sek. etter Tefre, og 23sek. forran nest beste senior.

I dag venter som sagt 10km skøyting. Håper på en litt bedre opplevelse i sporet i dag. Sola skinner hvertfall og alt ligger til rette for en fin avsluttning på sesongen.

Sesongen er riktignok ikke helt over. Har meldt meg på Skarverennet, hadde vært artig å gjøre det bra der. Spørrsmålet er hvor bra jeg får trent før det.

Nå berer det snart ut i sola.

finalePer


Ingen kommentarer: