fredag 30. mars 2012

Skisesongen er over, løpesesongen er i gang!

I helgen gikk jeg mitt nest siste skirenn for i år. Buskerud cupen ble avgjort på Geilo, og jeg gikk av med seieren sammenlagt. Lørdagens renn, som jeg skreiv om tidligere var utrolig tung. Gleden var derfor stor når det på søndagens 10km skøyting fungerte mye bedre. Junioren som slo meg på lørdag, stilte ikke til start, så jeg fikk ikke muligheten til revansje. Uansett merket jeg at kroppen var mye bedre på søndag, og det var deilig å gå i mål med en god følelse på sesongens nest siste skirenn som vinner av Buskerud cupen, og er dermed noen kroner rikere.

Ser på skisesongen som over nå, men har meldt meg på Skarverennet og skal gå det. Spørsmålet er hvordan jeg får trent mot det. Skiføret er dårlig de fleste steder nå, og jeg er ikke så gira på å reise langt for å gå på ski nå. I stede har jeg funnet frem løpeskoen og begynt så smått å løpe. Hadde faktisk en to timers løpetur på onsdag, noe beina kjente godt etterpå.

Det er deilig og ha kommet i gang med løpinga så tidlig. Kjenner det går lett på de turene jeg har hatt til nå, så er litt gira på å holde litt på formen for å prøve meg i et par løpskonkurranser nå på våren.

 En oppsummering av skisesongen skal jeg komme tilbake til etter påske, men jeg kan vel si så mye som at sesongen har vert veldig god. Mye takket være mine sponsorer som gjør det mulig for meg å satse for fult.

Mer om sesongen 2011/2012 og mine sponsorer kommer senere.

God Påske.

påskePer

Ingen kommentarer: