onsdag 21. mars 2012

Vår

Vinteren er på hell og våren har for alvor satt inn. Fikk prøvesmakt litt på våren forrige uke, med noen herlige dager i London. Hvor det var med tegn til sommer en vinter.
Kom hjem fra London torsdag kveld, fikk noen få timer på øyet, før det bar av sted til Rena og Stafettbirken. Ble spurt om å være med av Eivind Klemon, og sammen med, Eivind Bakkene og Andrew Musgrave utgjorde vi team Gamlestølen Synnfjell.
Jeg fikk tildelt andre etappe, og må si jeg var spent på formen. Ble ikke så mye skigåing i London, og med litt lite søvn natt til fredag, var jeg redd 18km skulle bli langt.

Men heller tvert i mot, kroppen fungerte veldig bra, og jeg fikk en mye bedre opplevelse over Raufjellet nå, enn når jeg gikk Birken for første gang som 16 åring.
Det hele ente med en andreplass, slått med ca. fire min. av vinner laget team Squeezy - Norgeshus.

De siste har jeg tilbrakt i Oslo med litt lett trening. Skiføret går mot slutten, men var på ski på mandag, da var det overraskende bra føre i Nordmarka. Har også prøvd løpeskoene flere ganger i det siste. Kjenner jeg glede meg veldig til løpesesongen starter for fult. De få løpeøktene jeg har hatt, har gått meget lett, så det kan bli en spennende løpesesong i år.

På fredag drar jeg til Geilo for å avslutte Buskerud cupen. To artige renn på programmet der. 10km med skibytte på lørdag, og 10km jaktstart skate på søndag. Leder cupen sammenlagt nå og håper å gjøre det etter helgen også.

løpeper
Herlig vær i marka på mandag.


Ingen kommentarer: