fredag 10. januar 2014

Smellen

Desembermåned ble en tung måned for meg. Kroppen responderte ikke på trening, og jeg ble fort stiv å sliten, og måtte innse at jeg hadde gått på en liten smell. Dermed gikk desember med til hvile og korte rolige treningsøkter i håp om og komme tilbake i normalt slag.

Starten på 2014 har vært bedre. Sakte men sikkert har jeg gradvis trent mer å mer, og den siste uken nå har jeg endelig trent som normalt. Det må jeg må si er en delig følelse, å kjenne at ting går fremover. Formen blir bedre og bedre for hver dag, og i morgen får jeg den første testen på hvordan den egentlig er. Da står jeg på startstreken på Ustedalsfjorden rundt her på Geilo. Her har jeg vært siden onsdag, og endelig fått trent noen bra timer på ski. Rennet i morgen, som er 22km klassisk, blir forøvrig mitt første skirenn siden Gålå. Jeg er ekstremt spent på hvordan det går.

 Jeg har ikke heller gitt mye lyd fra meg på sosiale medier den siste tiden. Det må jeg gjøre noe med i 2014, og forhåpentligvis blir det mye positivt å skrive om fremover.

Følg med, så skal du få høre om hvordan det går i morgen.


smellPer

Det snø på Norefjell.

Nybilen ble nedsnødd i løpet av skituren på Norefjell på mandag.

Skiføre på Haglebu

Haglebu

Geilo i godværet.

Ingen kommentarer: