mandag 3. mai 2010

Mai er her

Mai er her og snart begynner alvoret. Innleda mai med å løpe KM i terrengløp 3km. Noen som ut i fra forholdene gikk bra. Ble nr. 2 men vant KM gull siden han som vant ikke var fra Buskerud. April måneden har jeg stort sett brukt til og slappe av, henge med venner og egentlig gjøre så lite som mulig. Har tatt en og annen løpetur bare for å holde det litt ved like. Noe jeg tydeligvis har klart i og med det ble KM gull.

I dag var jeg hos Børre sammen med Steinar for å planlegge sesongen. Kommer til å trene mye sammen med Børre i år. Og vi starter opp med samling på Mallorca i slutten av mai. Fikk ikke planlagt noe mer for er snakk om noe team greier som ikke er helt avklart enda. For min del håper jeg det blir noe av.
Skal prøve å oppdatere litt oftere utover. Nå begynner hvertfall ting og skje. Så da kan det henne jeg finner noe og skrive om innimellom.

maiper

Starten

Halvveis

Innspurten

Ingen kommentarer: