søndag 16. mai 2010

Løpe løpe løpe

Treningen er i gang for fult nå om dagen. De siste ukene har jeg vel hatt det vi kan kalle fulle dager. Men trening om morgenen og jobbing med div ting til sent på kveld har jeg hatt noen seige dager. Men finner allikevel overskudd til å trene og løpe konkurranser. 1. Mai ble det som nevnt tidligere KM gull i terrengløp. Nå er det stafetter som gjelder og i går gikk Furumostafetten av stabelen. 3 etappe var min og 2100m skulle legges ned. Det gikk overraskende bra. Til tross for at vi lå ett stykke bak, hadde jeg kunne 1 sek dårligere tid en Øyvind Wiger som løper for Modum. Det tyder på at løpsformen min er inne. Øyvind er en veldig god løper, så og ha nesten lik tid som han må være bra. I morgen venter Prestfosstafette. Tradisjon tro går det på 17. mai og jeg gleder meg til å løpe. Der blir det en ny duell mot Øyvind, men har også hørt at Martin Lager skal løpe så det blir en spendende duell mot de to som er meget gode løpere.

Ellers går det slag i slag med trening og jobb. Så ser frem til og få 10 dager på Mallorca hvor det blir kun trening og hvile. Etter som løpingen har gått ganske bra det siste har jeg begynt og leke med tanken på og prøve meg på en 3000m bane eller noe. Hadde vært artig og kommet seg under 9 minutter der. Men men, vi får se.

Feir nasjonaldagen med måte i morgen. Ikke spis for mange is og kom til Prestfoss for å se på stafett. Starter 19.00

løpeper

Per i farta

Gratulerer russebror med seieren. Han er russ fortiden og imponerte på første etappe for Modum. Grattis feiten, men såpass må det være

Ingen kommentarer: