lørdag 20. august 2011

Favorittøkt!

I går sto det 7*5min. "elgehuffs" på programmet. En økt som gjennomføres i bratt motbakke, og er en mellomting av spettenskigang og løping. Minne 7 drag ble gjennomført i deler av løypa til Koboltgruvene opp, og er min favoritt økt på favoritt stede. Det er også etter utallige slike økter at Koboltgruvene opp ble til. Økten ble gjennomført med god innsats, så det var deilig å legge seg på senga etter på.

Nå er jeg i Oslo en tur for og være litt med Kristin. Må være litt hjemme i disse dager for å planlegge Koboltgruvene opp ferdig. Men treningen går uansett sin vante gang. I dag har jeg vært ute å kjørt litt klassisk hurtighet, så venter det vel en lett løpetur med noen drag etterpå.

I morgen skal jeg løpe Ole Einar Bjørndalens terrengløp, som er 12km terrengløp som går i Ole Einars gamle trenings løyper.

Over og ut fra Krumgata.

favorittPer


Ingen kommentarer: