søndag 21. august 2011

Ole Einar Bjørndalens terrengløp!

I dag var det endelig klart for litt konkurranse igjen. Ole Einar Bjørndalens terrengløp på 12,2km skulle gjennomføres. Jeg var med i fjor, da jeg vant på tiden 52,30. Så derfor satset jeg på nok en seier og ny rekord. Løpsformen har vært bra i det siste, noe jeg fikk bekreftet i dag. Det gikk faktisk lekende lett på det sleipe og tunge føre. Jeg ble klokket inn på 50,31 noe som er hele 2min. bedre enn i fjor, og jeg kunne si meg godt fornøyd med løpet. Se www.simostranda.no for resultater.

Nå venter nok en uke med trening, føre det braker løs med Koboltgruvene opp på lørdag. Det gleder jeg meg veldig til, og håper på å sette ny rekord med et rekordstort felt i hæla.

Over og ut fra sofaen.

rekordPer

Har ristet av meg konkurrentene på vei til toppen.


Lett og fin i steget på vei til mål.


Jeg, Hans Bjørndalen (far til Ole Einar) og Veronica Blom som ble beste dame.

Ingen kommentarer: