tirsdag 23. august 2011

Masse trening!

De siste dagene har jeg hatt et par solide mengde dager. Grunnet det er at jeg ville gjøre unna de lange øktene tidlig i uka så jeg har mer tid til å jobbe med Koboltgruvene opp. I går gikk jeg to langturer på rulleski En klassisk og en skøyting. I dag dunka jeg til med en langtur løping. Den turen ble litt lengre enn planlagt. Ikke at det gjør noe, men jeg ble litt sliten for jeg gikk tom for drikke den siste timen. Og når du løper i 3t 40 min. er det greit med litt jevnlig inntak av drikke. Heldigvis overlevde jeg økten og kunne gjennomføre en stakeøkt på kvelden.

I morgen drar jeg hjem til Spone hvor det er duket for nok en favorittøkt og div jobbing med Koboltgruvene opp. Har du ikke meldt deg på, kan du gjøre det på www.koboltgruveneopp.no

Over og ut fra mitt nye hjem med samboer Kristin.

mengdePer

Bildene er fra Vettakolen og Grefsenkollen. To steder med fantastisk utsikt over Oslo.



Ingen kommentarer: