onsdag 17. august 2011

Flytting, trening og skole!

Min nye plan om å blogge litt hver dag gikk i vasken allerede etter første innlegg. Grunnen er vel at jeg på søndag flyttet inn hos Kristin i hennes leilighet i Oslo. Det har derfor gått med en del tid til og fikse i leiligheten i tillegg til at treningen også må gjennomføres, og det har da blitt knapt med tid.

Og allerede etter 3 netter i Oslo, har jeg tatt turen hjem. Det er ikke fordi jeg har fått hjemlengsel, men fordi Koboltgruvene opp nærmer seg og jeg har derfor litt planlegging osv. og gjøre i forbindelse med det. Så har du ikke meldt deg på enda er det bare å gå inn på www.koboltgruveneopp.no og gjøre det.

Ellers så meldte jeg meg på nettkurs i matte og fysikk, som er to fag jeg må ha for å gå ingeniør som jeg har en liten plan om og gjøre.

Nå kom jeg akkurat fra trening på Konnerud med Steinar. Kjørte ei hardøkt der klassisk og fikk rettet litt på teknikken.

Over og ut nok en gang fra gutterommet.

planleggingsPer



Ingen kommentarer: