lørdag 25. februar 2012

Dag 2 av Touren!

Etter en veldig overraskende 16.plass på sprinten i går, fikk jeg en god start på touren. I dag sto det 15km klassisk på programme, og jeg var klar for å følge opp gårsdagens god plassering.

Og etter en ekstrem tung første runde, kom det seg heldigvis litt på de to neste rundene. Gikk meg opp en del plasser på slutten, og ente til slutt på en 21.plass, kun 1,31 bak vinneren. Det var veldig tett i dag, det var kun 30sek. opp til 10.plass og kun 1min. opp til 5.plass.

I morgen er det klart for jaktstart. Jeg ligger som nr. 16, 1.31 bak lederen. Men det er ganske tett foran meg, så det er muligheter for å gå seg opp flere plasser i morgen.

Spørsmålet er hvordan man takler alpinbakken. Vi skal gå 8km i morgen. 3 av dem er altså opp en slalombakke. Jeg gleder meg uansett til å gå, og til å klatre opp alpinbakken.

klatrePer

Starten går nede ved vannet. Så det er en del høydemeter vi skal opp.


Ingen kommentarer: