tirsdag 7. februar 2012

Skandinavisk cup!

Norges cupen i Granåsen ble avsluttet søndag med 10km klassisk. Etter å ha vist god form på lørdag, var jeg klar for å vise meg litt frem i klassisk også. Har til gode å gå et toppløp i klassisk i norges cupen, men heller ikke søndag ble det noe toppløp. Slet meg mellom den 10 kilometerlange løypa inn til en 24. plass kun 1,11 bak vinner Peter Northug. Var nok litt tung i beina etter lørdagens løp, men var alikevell bra fornøyd etter løpet på søndag også. Det er der jeg pleier å ligge i klassisk så det var godkjent.
Nå er vi på vei til Latvia og Estland for gå Skandinavisk cup. I morgen er det sprint skøyting, etterfulgt av 30km fellesstart skøyting. Så går turen vidre til Estland for å gå sprint klassisk og klassisk 15km der på lørdag og søndag.
Formen er god, og jeg gleder meg spesielt til 30 kilometeren på torsdag.
Over og ut fra flyplassen.
latviaPer

Ingen kommentarer: