mandag 28. februar 2011

Motgang

Har vært stille fra langrennsløper Per i det siste. For å være ærlig så har jeg vært dritt lei og umotivert den siste tiden. Har vel kun trent 3 – 4 ganger på de siste 2 ukene, en ski tur og tre løpeturer med styrke er ikke all verden. Bestemte meg etter den dårlige innsatsen i Norgescupen på Beitostølen at jeg skulle ta meg ei uke fri fra ski og konkurranse. Men etter en uke, hadde jeg fortsatt ikke lyst. Nå har det gått to uker og lysten er endelig påvei tilbake.

I går var jeg og Kristin i Holmenkollen og fikk med oss gulløpet til Northug ,og den fantastiske stemningen. Var rått å se verdenseliten kjempe om edelt metall, mens elleville nordmenn jublet som gale over alt i løypa. Sånt blir man inspirert av, og jeg fikk endelig litt lyst til å gå på ski igjen. Så i dag ble det en herlig 2 timers klassisktur oppe i marka. Og det var en deilig følelse jeg satt igjen med etterpå etter første skitur på en god stund.

På fredag skal jeg gå Vasastafett sammen med SB skog. Blir artig og konkurrere igjen nå. Satser på overskuddet denne helgen så får jeg satse på og komme i form til NC på Voss om 3 uker.

Over og ut fra VM byen.

vmPer


30km skibytte.


Verdensmester Northug.


vmPer

vmKristin

Ingen kommentarer: