søndag 25. oktober 2009

Hjemme igjen

Da var jeg tilbake i kalde Norge. Veldig stusselig vær å kommer hjem til, men var godt og sove i sin egen seng igjen. Sol og varme er godt det, men jeg er jo tross alt et vintermenneske og da liker vi kulde og snø best. De siste dagene på Mallorca var digg. Skyfri himmel og mange og tjue grader både på land og i vann. Store deler av fredagen og lørdagen ble da selvfølgelig tilbrakt på stranden. Så fort treningen var unnagjort, bar det rett ned på stranda. Det var deilig og få 2 så fine dager på slutten av samlingen. Været der nede var ganske variert og vi hadde alt fra skyfri himmel til sprutregn og torden. Men er ikke noe som heter dårlig vær bare dårlig klær. Så til tross for det varierende været fikk vi trent skikkelig bra og det var en knallbra samling. Nå blir det et par rolige dager hjemme før det bærer av sted for og finne det beste skiføre. Beito er kun ca 3 uker unna, så det gjelder og få noen mil på ski før den tid.
Har forresten tatt sykt mange bilder på samlingen. Min kjære lillebror som har laget hjemmesiden til meg skal lære meg hvordan jeg legger ut fotoalbum i kveld. Så regner meg og ha ute en del bilder i løpet av kvelden.

-PK-

Digg vær =)


SOL


Gutta leker seg på stranda

Ingen kommentarer: