onsdag 14. oktober 2009

Rulleski på mølle

I går kveld fikk jeg melding fra Steinar. Han lurte på om jeg vil være med inn til Oslo for og ta en rulleskiøkt på mølle. Selvfølgelig ville jeg det, og dura innover på ettermiddagen i dag. Hadde en veldig bra intervalløkt hvor jeg gikk både klassisk og skøyting.
Fordelen med å gå på mølle er jo at Steinar kan følge med på teknikken heletiden. Han bestemmer fart og hvor bratt, jeg må bare gå. I tillegg kan du få en veldig kontrollert og bra økt. Var hvertfall veldig fornøyd med økta i dag. Fikk mye skryt av teknikken, noen småting er det jo selvfølgelig hele tiden, men det kjennes veldig bra nå. Utfordringen er jo å holde teknikken utover løpet. Har en tendens til å gå dårligere jo mer sliten jeg blir. Men håper sommeren og høstens styrketrening kan være med på og sette en stopper for det. I tillegg må man jo holde fokus selv om man er aldri så sliten. Jeg gleder meg veldig til sesongen begynner. Er ikke lenge igjen nå, men først venter en uke treningssamling på Mallorca. Det blir snadder.

Måtte også skaffe meg ny mobil i dag. De 3 nederste tastene sluttet plutselig og virke her en dag på den gamle. Fikk verken satt mellomrom eller endret ord i meldingene, så det har blitt en blanding av norsk, engelsk, nynorsk og en god dose fantasi på meldingene jeg har sendt i det siste. I morgen har jeg forhåpentligvis en ny. Det blir artig.

På vei


Skate på mølla


Per Fagerhøy tester også formen.


Samsung S8000 JET

Ingen kommentarer: