tirsdag 6. oktober 2009

Intervall i Oslo

På vei til Oslo. Kan skimte at klokken er 06.30

Drikkepause etter vel gjennomført økt

Fra Tryvantårnet


Er endelig tilbake i senga mi etter å ha vært en snartur i Oslo for og trene. Planen var egentlig og være med Steinar til Oslo for og ha klassisk rulleskiintervall sammen med noen på landslaget. Pga. at de meldte dårlig vær ble det isteden elghuffsintervall. Så jeg satte meg i bilen kvart over 6 for og rekke inn dit til kl 0900. Egentlig er det vel galskap og stå opp så tidlig for og reise til Oslo for og trene i snaut 2 timer. Fant hvertfall ut at jeg aldri skal verken jobbe eller bo i byen. Kø kjøring er noe dritt.
Vell fremme i Oslo etter ca 2t 30min i bil, møtte jeg Hjelmeset, Østensen, Sundby, Djupvik, Aukland, Svartedal og Sinnes som var klare for intervall. Ble ei knall bra økt for min del hvor jeg virkelig fikk presset meg. For jeg som stort sett trener av lene så var det artig og kjøre intervall sammen med andre. Var også en ekstra vitamininnsprøytning at det faktisk var verdens beste skiløpere jeg trente sammen med. Nå skal jeg sov litt før en veldig rolig restitusjonsøkt venter. Natta.

Ingen kommentarer: